Parkování - vycouvej z místa, které zablokoval kontejner
Popis stránky *
• Parkování výuka - nejlepší simulátor pro PC
• Výukové simulátory, parkování podélné, příčné. Snadné ovládání, věrný poměr zatáčení a rozměrů.
Posunout na obsah
• Parkování výuka - nejlepší simulátor pro PC
• Výukové simulátory, parkování podélné, příčné. Snadné ovládání, věrný poměr zatáčení a rozměrů.
Posunout na obsah
Info
Parkování výuka - nejlepší simulátor pro PC •
• Výukové simulátory, parkování podélné, příčné. Snadné ovládání, věrný poměr zatáčení a rozměrů.
Posunout na obsah
Parkování výuka - nejlepší simulátor pro PC •
• Výukové simulátory, parkování podélné, příčné. Snadné ovládání, věrný poměr zatáčení a rozměrů.
Posunout na obsah
Koronavirus (COVID-19) - info - odkazy - mapy - statistiky
Simulátor se ovládá šipkami klávesnice.
Šipka nahoru = vpřed.
Šipka dolů = vzad.
Šipka vlevo = kola natočit vlevo.
Šipka vpravo = kola natočit vpravo.
Šipka nahoru = vpřed.
Šipka dolů = vzad.
Šipka vlevo = kola natočit vlevo.
Šipka vpravo = kola natočit vpravo.
Nejdříve kliknout na autíčko - aktivovat hrací plochu.
Simulátor se ovládá šipkami klávesnice, nebo pomocí tlačítek.
Délka vozidla 4222 mm - délka parkovacího místa 5000 mm (5m)
Úkol:
Vycouvat s autem z parkovacího místa, kterému brání ve vyjetí kontejner, až vedle vozidla, které stojí za ním a
znovu postupně najet na parkovací místo přední částí vozidla.
Až se Vám to podaří, program se sám vypne a zjistíte čas i počet karambolů.
Řešení:
Volný prostor pro vycouvání musí být dostatečný. V naší situaci je překážka až od osy přední nápravy (když řidič zacouvá, co nejvíc, k vozidlu za ním) a šikovný řidič si již asi poradí. Pokud bude odkrytý prostor příliš "krátký" a park.místo příliš úzké, z pasti se nelze dostat.
Pokud chce řidič vycouvat z této "pasti", pak přední část vozidla opisuje něco jako písmeno velké D.
V tomto případě řidič při jízdě vpřed se snaží dostat předek vozidla co nejvíce vlevo a při jízdě vzad - couvání, co nejvíce vpravo.
V našem případě bude třeba přibližně 18 x jet vpřed a 18 x couvat. Při zaparkování do takového místa volíme opačný postup, než při vyparkování.

Takhle neparkujte / "čumákem" vozidla najíždět na parkovací místo. Příklad je jen pro situace, kdy by přední část vozu byla zatarasena jiným vozidlem a bylo nutno vycouvat. Zhruba 10 až 40 krát rychleji zaparkujete, když na parkovací místo couváte zadkem vozidla od vozidla stojícího nad parkovacím místem.
Stat:
| Rychlost: Simulátor se ovládá šipkami klávesnice, nebo pomocí tlačítek.
Délka vozidla 4222 mm - délka parkovacího místa 5000 mm (5m)
Úkol:
Vycouvat s autem z parkovacího místa, kterému brání ve vyjetí kontejner, až vedle vozidla, které stojí za ním a
znovu postupně najet na parkovací místo přední částí vozidla.
Až se Vám to podaří, program se sám vypne a zjistíte čas i počet karambolů.
Řešení:
Volný prostor pro vycouvání musí být dostatečný. V naší situaci je překážka až od osy přední nápravy (když řidič zacouvá, co nejvíc, k vozidlu za ním) a šikovný řidič si již asi poradí. Pokud bude odkrytý prostor příliš "krátký" a park.místo příliš úzké, z pasti se nelze dostat.
Pokud chce řidič vycouvat z této "pasti", pak přední část vozidla opisuje něco jako písmeno velké D.
V tomto případě řidič při jízdě vpřed se snaží dostat předek vozidla co nejvíce vlevo a při jízdě vzad - couvání, co nejvíce vpravo.
V našem případě bude třeba přibližně 18 x jet vpřed a 18 x couvat. Při zaparkování do takového místa volíme opačný postup, než při vyparkování.

Takhle neparkujte / "čumákem" vozidla najíždět na parkovací místo. Příklad je jen pro situace, kdy by přední část vozu byla zatarasena jiným vozidlem a bylo nutno vycouvat. Zhruba 10 až 40 krát rychleji zaparkujete, když na parkovací místo couváte zadkem vozidla od vozidla stojícího nad parkovacím místem.
| Vzdalenosti od obrubníku:
Start: Time: Total + karambol x 10s: Historie:
Last modified: April 09 2020 13:37:42.
