Parkování - trenažer Škoda Fabia
Popis stránky *
• Parkování výuka - Škoda Fabia Combi simulátor pro PC
• Výukové simulátory, parkování podélné. Škoda Fabia Combi. Snadné ovládání, věrný poměr zatáčení a rozměrů.
Posunout na obsah
• Parkování výuka - Škoda Fabia Combi simulátor pro PC
• Výukové simulátory, parkování podélné. Škoda Fabia Combi. Snadné ovládání, věrný poměr zatáčení a rozměrů.
Posunout na obsah
Info
Parkování výuka - Škoda Fabia Combi simulátor pro PC •
• Výukové simulátory, parkování podélné. Škoda Fabia Combi. Snadné ovládání, věrný poměr zatáčení a rozměrů.
Posunout na obsah
Parkování výuka - Škoda Fabia Combi simulátor pro PC •
• Výukové simulátory, parkování podélné. Škoda Fabia Combi. Snadné ovládání, věrný poměr zatáčení a rozměrů.
Posunout na obsah
Koronavirus (COVID-19) - info - odkazy - mapy - statistiky
Nejdříve kliknout na autíčko - aktivovat hrací plochu.
Simulátor se ovládá šipkami klávesnice, nebo pomocí tlačítek.
Šipka nahoru = vpřed.
Šipka dolů = vzad.
Šipka vlevo a nahoru = vlevo vpřed.
Šipka vpravo a nahoru = vpravo vpřed.
Šipka vlevo a dolů = vlevo vzad.
Šipka vpravo a dolů = vpravo vzad.
Délka vozidla 4222 mm - délka parkovacího místa 5000 mm (5m)
Časem si asi všimnete, že předek vozidla - tam kde je řiditelná náprava, lze snadno vymanévrovat postupným popojetím vpřed a pak zase vzad, přičemž při popojetí vpřed řidič stáčí kola tam, kam chce dostat předek vozidla a při jízdě vzad musí natočit kola opačným směrem. Dále si všimněte, že při tomto popojíždějí zadek vozidla zůstává na stejně daleko od obrubníku a jen předek se posunuje. Toto bývá častou chybou nezkušených řidičů, že se snaží vymanévrovat zadek vozidla a ocitnou se v neřešitelné pasti.
Na parkovací místo je nejlépe zacouvat. Výjimkou je dostatečně velký odstup mezi vozidly, kdy je možno okamžitě zajet mezi vozidla "čumákem" a pak jen docouvat.
Důvod je ten, že přední část vozidla lze snadněji dostat v malém prostoru do stran, tam kam chceme, ale zadní část nikoliv - ta jakoby stála na místě a ne a ne jí posunout k obrubníku - vyzkoušejte si.
Při couvání vedle vozidla před parkovacím místem si řidič hlídá zadní levý roh svého vozu a couvá jím na levý přední roh auta za ním.
Hlídá si pozici vozidla před sebou a v určitém okamžiku dá plné levé rejdy (např. pravý přední sloupek okna se kryje s levým rohem vozidla před ním atd.) a docouvá na pozici, pak dorovná plným pravým rejdem a mírně vpřed.
Nácvik se provádí se správně zaparkovaným vozidlem - vyparkováním a focením, co řidič vidí v zrcátkách, ve kterém okamžiku, když mění směr jízdy.
Parkování bude pak opačný postup vyparkování.
Až se naučíte parkovat, zkuste z místa vycouvat zadkem vozidla (na následující stránce) a pochopíte jak snadno lze vymanévrovat předek (řiditelnou nápravu), z parkovacího místa, než zadek vozidla.
Úkol:
Nacouvat s autíčkem na parkovací místo nejméně na 99% a vyjet zpět k hornímu autíčku.
Stat:
| Rychlost: Simulátor se ovládá šipkami klávesnice, nebo pomocí tlačítek.
Šipka nahoru = vpřed.
Šipka dolů = vzad.
Šipka vlevo a nahoru = vlevo vpřed.
Šipka vpravo a nahoru = vpravo vpřed.
Šipka vlevo a dolů = vlevo vzad.
Šipka vpravo a dolů = vpravo vzad.
Délka vozidla 4222 mm - délka parkovacího místa 5000 mm (5m)
Časem si asi všimnete, že předek vozidla - tam kde je řiditelná náprava, lze snadno vymanévrovat postupným popojetím vpřed a pak zase vzad, přičemž při popojetí vpřed řidič stáčí kola tam, kam chce dostat předek vozidla a při jízdě vzad musí natočit kola opačným směrem. Dále si všimněte, že při tomto popojíždějí zadek vozidla zůstává na stejně daleko od obrubníku a jen předek se posunuje. Toto bývá častou chybou nezkušených řidičů, že se snaží vymanévrovat zadek vozidla a ocitnou se v neřešitelné pasti.
Na parkovací místo je nejlépe zacouvat. Výjimkou je dostatečně velký odstup mezi vozidly, kdy je možno okamžitě zajet mezi vozidla "čumákem" a pak jen docouvat.
Důvod je ten, že přední část vozidla lze snadněji dostat v malém prostoru do stran, tam kam chceme, ale zadní část nikoliv - ta jakoby stála na místě a ne a ne jí posunout k obrubníku - vyzkoušejte si.
Při couvání vedle vozidla před parkovacím místem si řidič hlídá zadní levý roh svého vozu a couvá jím na levý přední roh auta za ním.
Hlídá si pozici vozidla před sebou a v určitém okamžiku dá plné levé rejdy (např. pravý přední sloupek okna se kryje s levým rohem vozidla před ním atd.) a docouvá na pozici, pak dorovná plným pravým rejdem a mírně vpřed.
Nácvik se provádí se správně zaparkovaným vozidlem - vyparkováním a focením, co řidič vidí v zrcátkách, ve kterém okamžiku, když mění směr jízdy.
Parkování bude pak opačný postup vyparkování.
Až se naučíte parkovat, zkuste z místa vycouvat zadkem vozidla (na následující stránce) a pochopíte jak snadno lze vymanévrovat předek (řiditelnou nápravu), z parkovacího místa, než zadek vozidla.
Úkol:
Nacouvat s autíčkem na parkovací místo nejméně na 99% a vyjet zpět k hornímu autíčku.
| Vzdalenosti od obrubníku:
Start: Time: Total + karambol x 10s: Historie:
Last modified: April 09 2020 13:37:31.
